FORENINGSPORTAL Foreninger i Salangen

LKK Salangen

Andre lag og foreninger

Dette er en kodeklubb i Salangen som drives av Girls Code Norge. Vi ønsker å bidrar til at barn og unge programmering og blir interessert i å studere og jobbe innenfor IKT bransjen.

Salangen IF Fotball

Idrettslag

Salangen IF fotball er med sine 110 medlemmer, ei av de største foreningene vi har i Salangen kommune. Hos oss står lagånd, idrettsglede, lek, mangfold og inkludering i fokus. Fotball i Salangen er et lavterskel-tilbud og hos oss er ALLE velkommen!

Sangkoret Vårkvad

Sang og musikk

Vi øver på tirsdager i et samarbeid med Dyrøy korforening. Kontakt leder i koret Harriet Eriksen eller dirigent Karin Storvoll (958 22 974) hvis du har lyst til å bli med å synge.

Tweens kor

Sang og musikk

Tweenskoret er for barn i 5.-7. klasse.  Vi øver i kirka på onsdager kl. 14:15-15:45. Vi synger og leker hver gang. Noen ganger lærer vi en dans, eller å synge på tegnspråk. Ta med matpakke.

Nyttige lenker

Sosiale media